KONYHASZERELEM

2019. május 27., hétfő

Mézes mustáros sült csirkecomb

Hozzávalók


  • 4 db egész csirkecomb
  • 4 e.k.méz
  • 2 e.k.mustár
  • 2 t.k.kechup
  • 2 t.k.szárnyas fűszer keverék
  • 4 gerezd fokhagyma
A combokat megtisztítom,leitatom a nedvességtől.Az ízesítőket egy tálkában összekeverem,a fokhagymát is belenyomom vagy reszelem és megforgatom benne a husit jó alaposan.Tepsibe sorakoztatom,ha marad pác,elosztom rajtuk.
Kevés vizet öntök alá,letakarom fóliával és sütőbe tolom.Ha puha a hús,leveszem a fóliát róla,kevés mézzel még megcsorgatom őket,szafttal is meglocsolom és pirosra sütöm.
Én most apró újburgonyát sütöttem hozzá.A hús mikor kész lett,kivettem a tepsiből,a maradék szafthoz nagyon kevés vizet még öntöttem és picike olajat,majd beletettem a krumplikat.Sülés közben rázogattam,forgattam,hogy mindenhol átjárja az íz.Remek íze lett,mint a húsé.
Joghurtos vegyessalival koronáztam.
Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...