KONYHASZERELEM

2019. május 29., szerda

Szalonnás-sonkás muffin

Egy blogban leltem erre a fincsi receptre,mondanom sem kell,az alap megmaradt/valamennyire😄 /de túrbóztam,elhagytam,többet tettem,szóval eltértem az adott útról.Nem bántam meg,remekül sikerült,egyetlen szépség hibája,hogy a kapszli kicsit nehezen vált meg a tésztától...de ezen nem csodálkozom..ragaszkodott hozzá😋Gyanítom a szalonna zsír miatt,de nem biztos.
Íme a nagyon hamari,nagyon fini,akár gyors vacsora, nasi,reggeli vagy bármikor!

Hozzávalók

22.dkg liszt
1.cs sütőpor
1.tojás
5.kanál tejföl
fél dl.tej
30.dkg füstölt szalonna
15.dkg füstölt tarja /vagy bármilyen füstölt hús/
15.dkg trappista sajt
3.szál újhagyma
1.közepes fej lila hagyma

Először a szalonnát apróra kockázzuk a bőre nélkül.Üvegesig kisütjük és hagyjuk hűlni.A tarját és lila hagymát is apróra kockázzuk,az újhagymát karikázzuk,a sajtot belereszeljük.
A lisztbe keverjük a sütőport,majd az összes hozzávalót beletesszük,a szalonna zsírt is! és jól kikeverjük,főleg,hogy a liszt ne legyen csomós benne.
Ez egy elég sűrű massza lesz.
A sütőt előmelegítjük,a muffin sütőbe kapszlikat teszünk és ebbe kanalazzuk a masszát.Ne csordultig,de mehet tele,nem nagyon nő meg.

Fokhagymás natur joghurtot kevertem hozzá mártogatni.
Próbáljátok ki! Remélem nem fogtok csalódni!

Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...