KONYHASZERELEM

2015. április 25., szombat

Málnakrémes piskóta

Nagyon gyors nagyon egyszerű és nagyon finom.

5 tojásból készítettem piskótát.
Most nem vacakoltam vele,nem választottam szét a fehérjét  a sárgától,egyben felvertem az öt kanál cukorral,majd belekevertem az öt kanál lisztet fél csomag sütőporral.
20 perc alatt megsült.
Vettem 2 cs.Dr Oetker Málnás tejszínes krémport,az utasítás szerint,+1 cs.habfixálóval felvertem és rákentem a piskótára.
Gőz felett felolvasztottam 10 dkg.étcsokit és kanállal csak rácsepegtettem.
Dermesztettem a hűtőben és ez lett a végeredmény.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...