KONYHASZERELEM

2015. június 14., vasárnap

Grill csirkecomb római tálban sült újburgonyával,grill cukkinivel

Hozzávalók
bármilyen grillsütő (azért a legigazibb szabad tűznél rácson)
egész csirkecomb

Újburgonya-cukkini

Fűszerezés:
só-bors-őrölt piros paprika-mustár-majoranna-fokhagyma-olaj

A csirkecombokat mosom tisztítom,a fűszereket olajban ízlés szerinti mennyiségben összekeverem és beleforgatom a combokat,Lezárom folpackal és hűtőzöm legalább egy órát.

Mivel én panelban lakom,nincs módom kertben grillezni,így beszereztem egy grillsütőt,amiben nyársak is vannak.A nyársakra felszúrtam a combokat és sülés közben félóránként a maradék páclével kenegettem.Isteni lett!
A cukkiniket mostam és 1.5 cm vastagra szeleteltem.Besóztam kicsit,majd a csirkecomb sütése közben,a grill tetején olaj nélkül megsütöttem.

Az apró(parázs)újburgonyát megtisztítottam,darabolás nélkül sóztam-borsoztam és a beáztatott cserépedénybe pakoltam.Betoltam a hideg sütőbe és kb.1.5 óra alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...