KONYHASZERELEM

2015. május 3., vasárnap

Csirkenyársak

                                                          

Hozzávalók

9 db.nyárshoz

1.2 kg csirkemell filé
40 dkg gomba
15-20 dkg bármilyen szalonna
vörös hagyma

Páchoz:olaj,mustár,só,bors,piros paprika,zúzott fokhagyma

A pác hozzávalóit egy tálban összekeverjük,mennyiséget nem írtam,az ízlés szerint megy.
Belekeverem a megtisztított és nagyobb kockára vágott csirke melleket,jól összeforgatom,lezárom folpackal és hűtőbe teszem 1-2 órára vagy akár egész éjszakára.
A gombát tisztítom és ha apróbb egyben hagyom,ha nagyobb negyedelem.
A hagymát kb.1 cm-es vastagra karikázom,a szalonnát is nem túl vastag,de ne is vékonyra kockázom.
Bambusz pálcikára,hurkapálcikára,vagy mint én tettem,a grillsütőhöz tartozó nyársakra felszúrom a hozzávalókat.
Én hagymával kezdem,majd hús,szalonna,gomba,hús,hagyma,hús....vagy ahogy tetszik:)
Idényben lehet még paprikával,cukkinivel is variálni.
Beburkolom fóliába és berakom a grillbe.Kb.1 óra múlva leveszem a fóliát és tovább sütöm míg kell.
Ha nincs grill sütő,lehet tepsibe tenni pici zsiradékot alárakva,fóliázva és gázsütőben sütni.
De rövidebb pálcikára fűzve akár serpenyőben olajban sütve is finom.
De a tuti természetesen szabad grillen!

Saláta keverékkel tálaltam tartár mártással leöntve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...