KONYHASZERELEM

2020. november 15., vasárnap

Csirkemell csíkok orly módra

 Valami lájtos vasárnapi menüre vágytam,mert elég gazdag,gyomrot nemkímélő étkeket készítettem a héten😀Lövésem nem volt mi legyen,tehát szörföztem a hálón,hátha szembe jön velem az Ő az!Ez kell nekem!Meg is találtam,Fördös Z oldalán.Nagyon egyszerű,idő igénytelen,nagyszerű.Ismertem,bár nem ilyen verzióban,de még sosem készítettem el.Na de most!Azt hiszem többször bekalkulálom a repertoárba.



 Hozzávalók 

1 kg csirkemell filé

1 citrom

marék petrezselyem

só-bors ízlés szerint

2-3 ek.oliva olaj

Bunda

40 dkg liszt

3 tojás

3 dl sör

sütéshez olaj


A csirkemelleket meg mossuk és tetszőleges csíkokra vágjuk.Ne legyen túl vastag,akkor nem sül át.Én enyhén megklopfoltam őket.Egy tálba tettem,enyhén megsóztam-borsoztam,ráreszeltem a citrom héját és belenyomtam a levét is.Oliva olajjal meglocsoltam,hozzáadtam a nagyon apróra vágott petrezselymet,összekevertem ,lefóliáztam és hűtőbe tettem összeérni.

A bundához a tojásokat felvertem sóval,30 dkg lisztet hozzá adtam és 2 dl sört.Alaposan,csomó mentesen kikevertem,majd a maradék sört hozzáadva ismét átkevertem .Őt is a hűtőben pihentettem.

A húst először a maradék lisztben átforgattam,bele a sörös masszába,majd a közepesen forró olajba.Mindkét oldalát aranybarnára sütjük.

Burgonya pürével és cékla salátával tálaltam.

Jó étvágyat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...