KONYHASZERELEM

2022. szeptember 29., csütörtök

Lecsó a kamrába


 Őszintén szólva,nem nagyon szoktam méricskélni.Nem is szoktam sokat elrakni,inkább csak pörkölt alapnak,vagy ha nagyon megóhajtom télen.Bár nagyon szeretem sajna szervezetem kilöki magából többnyire.Azért jó ha van a polcon.

Hozzávalók

kb.70 dkg vöröshagyma

kb.1.20 dkgTV paprika

kb.1kg paradicsom

só-bors

zsiradék

Konyhakészre készítem a lecsót,mint mikor frissen esszük.A hagymát szeletelem,üvegesre párolom,paprikát karikázom beleteszem,kicsit együtt főzöm,majd a darabolt paradicsom is belekerül.Sózom,borsozom ízlés szerint és készre főzöm.Még melegen beleöntöm az alaposan tisztított üvegekbe,tetejükre teszek egy kevés zsírt vagy olajat.Celofán és rá a kupak jó szorosan.Fejre állítom őket úgy 5 percre,majd száraz dunsztba teszem pár napra és mehet a polcra.

Ez a mennyiség olyan 3 üvegre elég kb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...