KONYHASZERELEM

2022. szeptember 29., csütörtök

Lilakáposztával töltött paprika


 Ebben a négy üvegben össz.11 db.azonos méretű közepes paprika van,kb.80 dkg.

1.5 kg reszelt lilakáposztát 3 ek.sóval és 2 kk.köménnyel összekevertem és állni hagytam egy órát.

Közben a paprikákat tisztítottam és kicsumáztam,mag ne maradjon benne.Ehhez az adaghoz majd 1.5 liter vizet forraltam 3 dl 10%-os ecettel,3 ek.sóval,7 dkg cukorral,kb 15 szem borssal,5 babérlevéllel,1 kk.koriander maggal és 2 szál friss tárkonnyal.

A káőosztát kinyomkodtam a levétől és tömören megtöltöttem a paprikákat.Nekem csak 3 db.fért egy üvegbe.Alégüres tereket kitöltöttem káposztával.A tetejére is káposztát tettem,majd a forró lével felöntöttem.Celofán,jó szorosan a tető és dunsztba raktam 3 napig.Utána mehet a polcra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...