KONYHASZERELEM

2023. február 8., szerda

"Kassai"töltött csirkecomb,ahogy én készítem



Sok Kassai receptet láttam a neten,ami egyezik mindben,hogy tojásrántotta és zöldborsó van benne,rajta stb.Ettől kassai gondolom én.Elkészítettem az én én kassai verziómat,gondolván,maradt 1/2 doboz borsóm előző napi pizzámból,legyen felhasználva.Rém egyszerű,mégis kicsit különleges,nem a megszokott töltött hús.

Hozzávalók

6 db egész csirkecomb

sültcsirke fűszerkeverék

1 tk.mustár

1 tk.ketchup

1 tk.fokhagyma pehely

olaj

6 tojás

1 szikkadt zsemle

10 dkg kockázott bacon

1 kis fej vöröshagyma

sö-bors-fokhagymasó

1 kis csokor petrezselyem

1/2 doboz zöldborsó

  Előkészítem a húsokat és a fűszereket kevés olajjal összekeverem/sülcsirke fűszersó,mustár,ketchup/.A zsemlét vízbe,vagy tejbe áztatom,szárazra facsarom és tálba teszem.A hagymát kockázom,kevés olajon párolni kezdem,majd hozzáadom a bacont és pirítom.4 tojást felverek kevés sóval és a hagymás szalonnás alapba öntöm,kavargatva készre sütöm,hagyom hűlni.A zsemléhez ütök 2 nyers tojást,a kihűlt rántottát,a dobozos borsót,aprított petrezselymet és fűszerezem ízlés szerint.Összekeverem,de lehetőleg úgy,hogy a rántotta ne nagyon morzsálódjon.Megtöltöm a combokat a bőr alatt,összetűzöm fogvájóval,vagy hústűvel és beleforgatom a fűszerpácba.Tepsibe rakom,megszórom  fokhagyma pehellyel,aláöntök pici vizet és lefedem fóliával.200 fokon sütöm 1 óráig,majd leveszem a fóliát,a pecsenyelével meglocsolgatom és pirulásig sütöm.

Olajban sült héjas kockaburgonyával tálaltam és cékla salátával.

Jó étvágyat!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...