KONYHASZERELEM

2021. május 13., csütörtök

Almás rakott csirkemell

 Vacsora csatában láttam a minap ezt a fenséges ételt,Császár előd konyhájából.Egyből rácuppantam annyira tetszett,de a neten nem találtam meg a konkrét receptet.Így kénytelen voltam fejből dolgozni,de az eredmény robbant.Minden falat egy ízorgia.Nagyon rég nem ettem ennyire mennyei ételt.


Hozzávalók

2 egész csirkemell filé/dupla/

15 dkg füstölt sajt

15 dkg trappista sajt

1 nagy doboz tejföl

3-4 közepes alma

25 dkg császár szalonna

só-bors


A csirkemelleket felszeleteljük lapjával,mint a rántott húshoz.Sózzuk ,borsozzuk és kivajazott tepsibe terítjük.Az azmát hámozzuk,lereszeljük,kinyomkodjuk a létől,de szerintem mehet lével együtt és beborítjuk vele a melleket.A sajtokat vegyesen vékonyan rászeleteljük az almára.Megkenjük egyenletesen a tejföllel és elosztjuk a tetején a csíkokra vágott szalonnát.Betolom a sütőbe lefedés nélkül és addig sütöm,míg a szalonna jó ropis nem lesz és majdnem elsül alatta a lé.

Burgonyapürét készítettem hozzá,szerintem evvel a legfinomabb.

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...