KONYHASZERELEM

2021. május 12., szerda

Mediterrán lepény kuszkusszal


Szóval nem szokásom az ilyen,nem szoktam instant kajákat venni,bolti mártásokat,delikátot,levesporokat,semmi ilyet.De ezt kaptam és úgy gondoltam nem szabad kidobni vagy tovább adni és belefér egy bűnözés.
Tényleg gyors vacsora,pikk-pakk kész van,laktató és meglepően finom.Párom elég finnyás kajaügyileg,bár tagadja!de nagy csodálkozásomra neki is nagyon ízlett.Pedig nagyon erőteljesek a fűszerek,viszont csak minimálisan csípős.Én készítettem hozzá egy kis majonézes tejfölt mártogatni,sztem ez kellett hozzá.Szép volt jó volt,de venni nem fogok belőle.Maradok az elveimnél😃

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...