KONYHASZERELEM

2021. május 13., csütörtök

Menzás tojásleves

 Azaz igazság,hogy én nem nagyon ettem a menzás leveseket.Max.a húslevest aminek nem sok köze volt a nevéhez.Nagymamám sokat csinált,finomabban mint a menzán értelem szerűen,de nem szerettem.Minap társaságban szóba került ki szereti ki nem és a párom benyögte,hogy ő szereti,de nagyon régen nem evett.Hát persze hogy nem,mivel soha nem csináltam😄Érdekes módom felidéztem a gyerekkori ízt és megóhajtottam!Elkészítettem hát és nagyon jól esett mindkettőnknek.Nem mondom,hogy sűrűn fog az asztalra kerülni,de többször.

Hozzávalók kb.3.l.leveshez

kevés olaj

2-3 kanál liszt

4 tojás

1 kis fej vöröshagyma

őrölt paprika

só-köménymag

Az olajat picit melegítem egy fazékban,rádobom a lisztet és kavargatva világosra pirítom.Megszórom őrölt paprikával,öntök rá hideg vizet és csomómentesre keverem.Felöntöm vízzel amennyit szeretnék.Beleteszem a pucolt hagymát,fűszerezem ízlés szerint és hagyom főni.Ha forr,belecsorgatom a sózott felvert tojásokat.Pár percig forralom és kész.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...