KONYHASZERELEM

2014. március 26., szerda

Sörön ülő csirke medvehagymás burgonyapürével

A csirkét megmossuk és fűszerezzük tetszés szerint.Fogunk egy dobozos sört,megtisztítjuk az esetleges szennyeződéstől,felbontjuk és a csirkét ügyesen ráültetjük.Lelehet takarni fóliával,vagy szabadon hagyni,én sütőzacskót húztam rá.Beleállítom a tepsibe,mehet sütőbe.
Medvehagymás burgonyapüré:
Megtisztítom a burgonyát,felkockázom, megfőzöm.Ha megfőtt leszűröm,összetöröm.Forralok tejet,hozzáöntöm a burgonyához,teszek bele margarint,sózom,meghintem őrölt köménymaggal és mixerrel jól kikavarom.Én annyi tejet szoktam bele tenni,hogy aránylag híg legyen.Ugyanis a burgonya felszívja és sűrűsödik.Felaprítok egy csokor medvehagymát minél apróbbra,hozzáadom a burgonyához és átkeverem.
Felséges!A csirke zamatán csak enyhén érezni a sört,így pikáns és különleges.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...