KONYHASZERELEM

2014. március 26., szerda

Töltött rántott csirkemell

A párom szülinapjára valami különlegeset szerettem volna készíteni,találtam is egy szimpatikus receptet,de mint sok más étellel teszem,ezt is átvariáltam:)Hatalmas sikere volt.

Hozzávalók
csirkemellfilé
újhagyma
füstölt sajt
füstölt kolbász
piros kaliforniai paprika/pritamin paprika
panírozáshoz:liszt-tojás-zsemlemorzsa
bő olaj a sütéshez

A csirkemellfiléket ketté vágom,majd a feleket ismét szétvágom de nem teljesen,hogy szép nagy szeletet kapjunk.Kicsit kiklopfolom,enyhén sózom.
A paprikát apró kockára,hagymát vékony karikára vágom.A kolbászt megszabadítom a bőrétől,/ha nehezen megy,néhány percre vízbe kell tenni és könnyen lejön/apró kockákra vágom,a sajtot lereszelem és egy tálban összekeverem.
Mennyiséget azért nem írok,mert függ az ízléstől és hogy mennyi csirkemellet készítünk.A töltelék hozzávalói nálam egyenlő arányban voltak,semmilyen fűszer nem kell bele!
kiterítjük a csirkemellet,megtöltjük a töltelékkel,feltekerjük,ha szükséges fogvájóval rögzítjük.
Ezután hagyományos módon bepanírozzuk,/én duplán paníroztam,azaz tojás-morzsa kétszer történt/és bő olajban kisütjük.
Burgonyapürével tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...