KONYHASZERELEM

2014. május 2., péntek

Hello Kitty torta

Ezt a tortát tavaly készítettem a lánykámnak szülinapjára.
Nagyon egyszerű elkészíteni és rendkívül impozáns.Csokikrémmel töltöttem meg,amit most próbáltam ki először,amire azt mondta az én egyetlenem"a tökéletes csokikrém":)

Hozzávalók

6 tojás
6 kanál cukor
6 kanál liszt/fele rétesliszt/
1 sütőpor

Krém

4 dl.tejszín
2 kanál porcukor
1 habfixáló
10 dkg.étcsokoládé

Díszítéshez-M&M-s cukor-piros masni

A tojásokat szétválasztjuk.A sárgáját habosra keverjük a cukorral,fokozatosan hozzáadjuk a sütőporos lisztet,simára keverjük.
A fehérjét kemény habbá verjük és azt is óvatosan a masszához forgatjuk.
Sütőpapírral bélelt kör alakú tortaformába öntjük és előmelegített sütőben tűpróbáig sütjük.
Ha megsült ne vegyük ki a sütőből,nyitott sütőajtóval a rácson hagyjuk kihűlni.
Én lerajzoltam a cicafejet egy papírra,akkorát mint a torta,körbevágtam,rátettem a tortára és ennek segítségével alakítottak a torta formáját.Ezután kettévágtam és megtöltöttem a krémmel.Hagytam annyit,hogy a tetejét és oldalát is bevontam vele,majd a cukorral szemet orrot tettem rá,maradék olvasztott csokiból bajszot rajzoltam és végül a masnit rábiggyesztettem.

A krémhez felolvasztottam a csokit vízgőzben.Egy tálba öntöttem a tejszínt a cukorral és fixálóval,majd az olvasztott csokit is hozzátettem.Közepesen keményre felvertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...