KONYHASZERELEM

2023. január 22., vasárnap

Csirkemellcsigák nyárson


 Egyszer valamikor egy amatőr főzőműsorban láttam az ételt és nagyon megtetszett.X idő eltelt és visszaemlékezve a receptre,elkészítettem.Eszméletlen finom és nagyon mutatós.Nyáron a szabadban grillen még szuperebb lehet,sajnos nekem erre nincs lehetőségem.Burgonyapürével tálaltam és paradicsom salátával.

Hozzávalók

nem adok meg mennyiséget,mert szükségtelen.

csirkemell filé

szalonna,ez lehet bacon szelet,füstölt,vagy császár.A lényeg vékony szelet legyen

sonka,ez is tetszőleges,ki mit szeret,szintén aránylag vékony szelet legyen

csirke fűszerkeverék,én még enyhén +enyhén sózni szoktam

bambuszpálcika

olaj a sütéshez

  A csirkemelleket hosszában kettévágjuk és szétnyitjuk nagyobb szeletre.Kiklopfoljuk és fűszerezzük.Ráteszünk1-2 szelet szalonnát,majd sonkát és feltekerjük.Ha minddel kész vagyunk,1/2-1 órára hűtőbe rakjuk,hogy kicsit merev legyen a szeleteléshez.Újnyi vastagra szeleteljük és ahogy a fotón látható,a pálcikára feltűzzük őket.Ha kisebb tekercs 5,ha nagyobb 4 tekercs fér rá.Mérjük előtte le a legnagyobb serpenyőnket amiben sülni fognak,hogy a nyárs beleférjen.Ha hosszabb a pálcika,törjünk le belőle.Ha kert grillen készül akkor ez nem szükséges.Nem túl bö,közepesen forró olajban kisütjük.

 Jó étvágyat!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...