KONYHASZERELEM

2023. január 18., szerda

Rakott csirkecomb




 Ezt a receptet egy blogban találtam,icikét változtattam rajta jgaz,de nagyon fincsire sikeredett.Bátran ajánlom mindenkinek.

 Hozzávalók

1,5 kg burgonya

4-5 db bőr nélküli csirke felső comb filé

30 dkg füstölt kolbász

20 dkg füstölt szalonna

2 közepes fej vöröshagyma

só,bors,őrölt kömény ízlés szerint

  A szalonnát falatnyira kockázzuk,a hagymát apróra,a kolbászt karikázzuk,a combokat kicsontozzuk és kockázzuk.Először a szalonnát zsírjára sütjük,leöntjük róla a zsír nagy részét,épp hogy maradjon valamennyi a serpenyőben.Hozzáadjuk a hagymát,üvegesre pároljuk,majd beletesszük a húst és körbepirítjuk.Utoljára a kolbászt is adjuk hozzá és fűszerezzük.A burgonyát hámozzuk és nagylyukú reszelőn lereszeljük.Kicsit állni hagyjuk,majd kinyomkodjuk és meglocsoljuk a szalonna zsírral.Enyhén sózzuk és a felét jénaiba simíjuk.Erre egyenletesen elosztjuk a húsos ragut,majd befedjük a maradék burgonyával.Fóliával letakarjuk és sütőbe toljuk.Kb.50 percig sütjük,majd levesszük a fóliát és rápirítunk 10-15 percet.Aki szereti sajttal is megszórhatja,én most kihagytam.Férjem étkezéskor tejföllel bolondította,én csak savanyúsággal.Nagyon egyszerű és remek étel,tuti többször fog készülni a konyhámban.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...