KONYHASZERELEM

2023. január 29., vasárnap

Sajtos mázas cukkini korongok


Ez a finomság még nyáron készült,csak nem volt érkezésem beblogolni.Most böngészgettem a kajafotóim között,gondoltam ráérek,felteszek pár receptet amit kihagytam és rámnézett a cukkini.Nagyon szeretjük ezt a zöldséget és sokféleképpen szoktam elkészíteni.Őt a párom fedezte fel egy oldalon,de szokásomhoz híven,kicsit variáltam rajta,nem sokat!Gyorsan elkészíthető,könnyű és finom.Akár húsok mellé,akár magában csemegézni,vagy önálló fogásnak kiváló.Bátran ajánlom mindenkinek aki cukkini barát.

Hozzávalók

cukkini

tejföl

trapista sajt /bármilyen reszelhető sajt/

fokhagyma

  Nem írok mennyiséget,mert ez szabadon választott.A lényeg,a cukkiniket kb.1 cm-es vastagra szeleteljük,mérsékelten sózzuk és állni hagyjuk.A tejfolbe reszelünk ízlés szerint fokhagymát és sózzuk,összekeverjük,a sajtot lereszeljük.A cukkiniról leöntjük a vizet,ha képződött rajta és sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztatjuk.Alaposan bekenjük a tetejüket ízesített tejföllel,nem baj ha az oldalára is csorog,majd megrakjuk reszelt sajttal.Betoljuk a sütőbe 180 fokra és addig sütjük,míg a sajt rá nem pirul.Addigra a zöldség is megpuhul,az a jó,ha egy kissé ress marad.Próbáljátok ki,megéri.

Jó étvágyat!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...