KONYHASZERELEM

2014. június 1., vasárnap

Velős csontból leves és a velő pirítóssal

Szóval....

A velős csontot megmossuk,leforrázzuk és hideg vízbe feltesszük főni.Lassú lángon persze ahogy kell,a habot leszedjük,és felzöldségezzük.Sárgarépa-fehérrépa-karalábé-hagyma-zeller,,lehet beletenni paradicsomot-paprikát-karfiolt-kelkáposztát,de azt csak a vége felé.Befűszerezem egész borssal-sóval-szegfű borssal-egész köménymaggal,én személy szerint nem használok delikátot,csak nagyon elvétve....de lehet azt is tenni bele.Kb.4 óráig főztem a levest,nagyon kis lángon,épp hogy gyöngyözzön.

Mikor kész lett,kiemeltem a csontokat,hagytam kicsit hűlni és késsel kiszedegettem a velőt belőle.

Kenyeret megpirítottam,megdörzsöltem fokhagymával és rákentem a szaftos velőt.Enyhén megsóztam és zöldségekkel tálaltam.
Jó étvágyat kívánok hozzá!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sertésszűz tejszínes mártásban

  Hozzávalók 60 dkg sertésszűz 2 ek.oliva olaj 3 dkg vaj színes bors só 2 dl víz 1 húsleves kocka 2 kk.mustár 1,5 dl tejszín picike porcukor...